Kapanış programı, gençlerin birlik ve beraberlik duygularını pekiştirdiği kahvaltı etkinliğiyle başladı. Samimi bir atmosferde gerçekleşen buluşmada gençler hem kaynaşma fırsatı buldu hem de keyifli vakit geçirdi. Programın devamında düzenlenen sanat atölyeleri, sportif oyunlar ve çeşitli etkinliklerle gençlerin sosyal, kültürel ve fiziksel gelişimlerine katkı sağlandı. Etkinlikler süresince gençler, yeteneklerini sergileme imkânı bulurken aynı zamanda ekip çalışması, paylaşma ve dayanışma ruhunu da deneyimledi. GSB Gençlik Kış Kulübü boyunca gençlerin serbest zamanlarını verimli değerlendirmeleri, sosyal sorumluluk bilinci kazanmaları ve farklı alanlarda kendilerini geliştirmeleri hedeflendi.
Düzenlenen kapanış programı ile kulüp faaliyetleri, gençlerin hafızalarında güzel hatıralar bırakarak tamamlandı. Menteşe Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü yetkilileri, gençlerin her alanda desteklenmesine yönelik çalışmaların aralıksız süreceğini belirterek programa katılan tüm gençlere ve emeği geçen görevlilere teşekkür etti.
GSB Gençlik kış kulübü kapanış programı coşkuyla gerçekleştirildi
Menteşe Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü bünyesinde faaliyetlerini sürdüren Uluslararası Gençlik Merkezi tarafından yürütülen GSB Gençlik Kış Kulübü programı, düzenlenen kapanış etkinliğiyle sona erdi. Gençlerin yoğun katılım gösterdiği program, renkli görüntülere sahne oldu.
Muhabir: Zeynep Nizamoğlu Özkaya
Yorumlar
Trend Haberler
Benzinde indirim sonrası yeni tarife! Güncel fiyatlar belli oldu
Vergi borcu yapılandırma kanunu yürürlüğe girdi: SGK prim borcu taksitlendirme şartları neler?
Muğla’da 43 parsel için acele kamulaştırma kararı
Muğla'da emekliler ücret ödemeyecek: Tüm Türkiye gibi Muğlalı emeklilere de ücretsiz oldu
Muğla'da sürücülere duyuru: Ehliyet ve kimliği bu yolla birleştirin
JYSK Türkiye’deki 13’üncü Mağazasını Muğla’da Açıyor




