Trendyol 1. Lig 21. haftasında Sivasspor, deplasmanda Bodrum FK'yı 2-1 mağlup etti. Müsabakanın ardından düzenlenen basın toplantısında değerlendirmelerde bulunan Sivasspor Teknik Sorumlusu Evren Otyakmaz, "Öncelikle galip geldiğimiz için son derece mutluyuz. Çok ihtiyacımız olan bir galibiyet elde ettik. Çünkü geçen hafta Erzurum maçında çok iyi mücadele etmiştik. 10 kişi kalmıştık ve kaybettiğimiz bir maç vardı. Bunun telafisi gözüyle bakıyorduk Bodrum maçına. Kendi sahasında mağlup olmamış bir takımı yenmenin gururunu yaşıyoruz. Oyunun genelinde iyi oynayan, isteyen bir Sivasspor vardı. Tabii ki Bodrumspor da buna karşılık verdi. Oyunun gitgelli olduğu dönemler oldu" ifadelerini kullandı.
Evren Otyakmaz: "Kendi sahasında yenilmemiş bir takımı yendiğimiz için gururluyuz"
Sivasspor Teknik Sorumlusu Evren Otyakmaz, Bodrum Futbol Kulübü maçı sonrası, "Kendi sahasında yenilmemiş bir takımı yendiğimiz için gururluyuz" dedi.
Muhabir: İHA
Yorumlar
Trend Haberler
Benzinde indirim sonrası yeni tarife! Güncel fiyatlar belli oldu
Vergi borcu yapılandırma kanunu yürürlüğe girdi: SGK prim borcu taksitlendirme şartları neler?
Muğla’da 43 parsel için acele kamulaştırma kararı
MUSKİ çalışanı Mutlu Özdemir hayatını kaybetti
Fethiye’de Kayıp Olarak Aranan Ercan Güncü'den Acı haber
Menteşe’de Okul Bahçesinde Şeritli Engerek Paniği



