Trendyol 1. Lig'in 23. haftasında haftasında Serikspor, deplasmanda Bodrum FK'ya 3-0 mağlup oldu. Maçın ardından düzenlenen basın toplantısında Serikspor Teknik Sorumlusu Mustafa Boran açıklamalarda bulundu. Boran, "Sinan Hoca bugün cezalıydı, ona vekaleten ben görevde bulundum. Herkesin malumu görüyorsunuz; kadromuzdan 12 tane oyuncu gitti. Yerlerine gelen oyuncuların henüz adaptasyon sorunu var. Geldiler, üç gün sonra maça çıktılar, hala bunu atlatamadık. Hem maddi hem manevi problemlerimiz var. Bu problemlerle uğraşıyoruz, bunlarla mücadele ediyoruz. Çözmeye çalışıyoruz, olmuyor bazen. Elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz ama imkanlar, gelişen olaylar. Çok da söylenecek bir şey yok. Sahadaki futbolla ilgili de konuşacak çok bir şey yok. Biz elimizden geleni yapıyoruz, futbolcular yapıyor, personel yapıyor ama olmuyor" açıklamasında bulundu.
Mustafa Boran: "Elimizden geleni yapıyoruz ama olmuyor"
Serikspor Teknik Sorumlusu Mustafa Boran, Bodrum FK mağlubiyetinin ardından, "Biz elimizden geleni yapıyoruz, futbolcular yapıyor, personel yapıyor ama olmuyor" dedi.
Muhabir: İHA
Yorumlar
Trend Haberler
Benzinde indirim sonrası yeni tarife! Güncel fiyatlar belli oldu
Vergi borcu yapılandırma kanunu yürürlüğe girdi: SGK prim borcu taksitlendirme şartları neler?
Muğla’da 43 parsel için acele kamulaştırma kararı
MUSKİ çalışanı Mutlu Özdemir hayatını kaybetti
Muğla'da sürücülere duyuru: Ehliyet ve kimliği bu yolla birleştirin
Fethiye’de Kayıp Olarak Aranan Ercan Güncü'den Acı haber




