Muğla’da 2025-2026 eğitim-öğretim yılının son haftasında okullarda yıl sonu etkinlikleri düzenleniyor. Öğrencilerin sosyal, kültürel, sanatsal ve sportif gelişimlerini desteklemek amacıyla gerçekleştirilen faaliyetler, okullarda renkli görüntülere sahne oluyor.

Muğla’da Okullarda Yıl Sonu Etkinlikleri Devam Ediyor (1)

Muğla İl Milli Eğitim Müdürü Emre Çay da bu kapsamda Yeşilyurt İlkokulu ve Ortaokulu’nu ziyaret ederek öğrencilerle bir araya geldi. Okulda düzenlenen etkinliklere katılan Çay, öğrencilerin geleneksel ve modern oyunlarına, sportif müsabakalarına ve kültürel faaliyetlerine eşlik etti.

Öğrencilerle yakından ilgilenen İl Milli Eğitim Müdürü Emre Çay, karne öncesi heyecan yaşayan çocuklarla sohbet ederek onların mutluluğunu paylaştı.

Muğla’da Okullarda Yıl Sonu Etkinlikleri Devam Ediyor (2)

Bütüncül Eğitim Anlayışıyla Etkinlikler Düzenleniyor

Okullarda gerçekleştirilen etkinliklerin, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli’nin temelini oluşturan bütüncül eğitim anlayışı doğrultusunda hazırlandığı belirtildi.

Bu kapsamda öğrencilerin yalnızca akademik yönden değil; sosyal, kültürel, sanatsal ve sportif alanlarda da gelişim göstermelerinin hedeflendiği ifade edildi. Etkinliklerle öğrenciler, öğrenmenin yanı sıra üretme, paylaşma ve birlikte başarma duygusunu da yaşama fırsatı buluyor.

Muğla'da emekliler ücret ödemeyecek: Tüm Türkiye gibi Muğlalı emeklilere de ücretsiz oldu
Muğla'da emekliler ücret ödemeyecek: Tüm Türkiye gibi Muğlalı emeklilere de ücretsiz oldu
İçeriği Görüntüle

Muğla’da Okullarda Yıl Sonu Etkinlikleri Devam Ediyor (4)

Etkinlikler Son Güne Kadar Sürecek

Muğla genelindeki okullarda düzenlenen yıl sonu faaliyetlerinin eğitim-öğretim yılının son gününe kadar devam edeceği bildirildi. Öğrenciler, bir eğitim yılını daha hem eğlenerek hem de öğrenerek tamamlamanın heyecanını yaşıyor.

Kaynak: Haber Merkezi