Muğla İl Milli Eğitim Müdürü Emre Çay başkanlığında, 13 ilçenin eğitim yöneticilerinin katılımıyla İlçe Milli Eğitim Müdürleri Kurulu Toplantısı gerçekleştirildi. Toplantıda, geride bırakılan eğitim öğretim yılı kapsamlı şekilde değerlendirilirken, yeni döneme ilişkin yol haritası da belirlendi.
Toplantıya il müdür yardımcıları, 13 ilçe milli eğitim müdürü ve şube müdürleri katıldı. Eğitimde kalitenin artırılması, kurumlar arası koordinasyonun güçlendirilmesi ve yeni dönem hazırlıklarının planlanması amacıyla düzenlenen toplantıda, eğitimin birçok başlığı masaya yatırıldı.

Eğitimde Başarı Verileri ve Projeler Değerlendirildi
Toplantıda, 2025-2026 eğitim öğretim yılının genel değerlendirmesi yapıldı. Akademik başarı verileri, merkezi sınav süreçleri, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli uygulamaları, okul öncesi eğitim, mesleki eğitim, özel eğitim hizmetleri ve hayat boyu öğrenme faaliyetleri ele alınan başlıklar arasında yer aldı.
Ayrıca eğitim yatırımları, sosyal, kültürel ve sportif faaliyetler ile Türkiye Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Kurumu, TEKNOFEST, eTwinning ve Erasmus gibi ulusal ve uluslararası projeler de toplantıda detaylı olarak değerlendirildi.

Yeni Eğitim Öğretim Yılı Hazırlıkları Masaya Yatırıldı
Toplantının önemli gündem maddelerinden birini de 2026-2027 eğitim öğretim yılı hazırlıkları oluşturdu. Bu kapsamda okul güvenliği, bağımlılıkla mücadele çalışmaları, yaz dönemi tedbirleri ve yeni döneme yönelik planlamalar istişare edildi.
Muğla genelinde eğitim hizmetlerinin daha etkili, planlı ve koordineli şekilde yürütülmesi amacıyla yapılan değerlendirmeler sonucunda, önümüzdeki döneme ilişkin çalışma başlıkları netleştirildi.




