Menteşe Gençlik ve Spor İlçe Müdürlüğü bünyesinde faaliyet gösteren Uluslararası Gençlik Merkezi, farkındalık oluşturmak amacıyla anlamlı bir etkinliğe imza attı. Gönüllü gençlerin katılımıyla gerçekleştirilen organizasyonda, çocuklar spor ve geleneksel oyunlarla buluşturuldu.
Bağımlılıkla Mücadele Farkındalık Etkinlikleri kapsamında düzenlenen programda, çocuklar ve gönüllü gençler bir araya gelerek sağlıklı yaşamın önemine dikkat çekti. Etkinlikte birlikte hareket etme, paylaşma ve takım ruhunu öne çıkaran sportif aktiviteler yapılırken, unutulmaya yüz tutmuş geleneksel çocuk oyunları da yeniden canlandırıldı.
Etkinlik boyunca çocuklar doyasıya eğlenirken, alanda renkli görüntüler oluştu. Programda çocukların heyecanı ve mutluluğu dikkat çekti.
Yetkililer, bağımlılıkla mücadelenin en önemli adımlarından birinin çocukları ve gençleri sporla, sosyal faaliyetlerle ve sağlıklı yaşam alışkanlıklarıyla buluşturmak olduğunu belirtti.
Organizasyona ilişkin yapılan açıklamada, “Gönüllü gençlerimizle birlikte gerçekleştirdiğimiz bu etkinlikte, çocuklarımızla birlikte hareket ederek, eğlenerek ve paylaşarak sağlıklı yaşam bilincini güçlendirdik. Geleceğimiz olan çocuklarımızın yüzündeki tebessüm, bu yoldaki en büyük motivasyonumuz oldu. Bağımlılıktan uzak, sporla ve sosyal aktivitelerle büyüyen bir nesil için çalışmalarımıza aralıksız devam edeceğiz” ifadelerine yer verildi.