KARIA, ITB Berlin’in göz bebeği oldu

Bu haber 07 Mart 2014 - 19:43 'de eklendi ve 267 kez görüntülendi.

kariaitb651616Her yıl deniz-kum-güneş konseptinin işlendiği ITB Berlin Turizm Fuarı’na bu sene alternatif turizm damgasını vurdu.

Haber Merkezi

Turizm sektörünün buluşma noktası olarak kabul edilen, ITB Turizm Borsası Fuarı, 5 Mart Çarşamba günü Almanya’nın Başkenti Berlin’de kapılarını 48. kez ziyaretçilerine açtı.

Muğla Ticaret ve Sanayi Odası’nın turizm projesi olan Karia Yolu’nu tanıtım etkinlikleri kapsamında, Türkiye Kültür Rotaları Derneği ile birlikte yer aldığı ITB Berlin Fuarı, dünyanın en önemli turizm markalarını bir araya getirmesiyle dikkatleri çekiyor.

İlk iki gününde sadece profesyonel turizmcilerin ziyaret edebildiği fuarda, MUTSO’yu, Proje Koordinatörü Seher Taner Akgün, AB Dış Ticaret Uzman Yardımcısı Burcu Öztürk ve Proje yüklenicileri Yunus Özdemir ve Altay Özcan temsil etti. MUTSO temsilcileri Akgün ve Öztürk, ayrıca fuar çerçevesinde düzenlenen Avrupa Kültür Rotaları Komisyon Toplantısı’na katıldı. Fuar’da Karia Yolu, uluslararası katılımcılar ve ziyaretçiler tarafından oldukça yoğun ilgi gördü.

Muğla’nın alternatif turizm potansiyelini ve MUTSO projesi olan Karia Yolu’nu uluslararası boyutta tanıtmak, tüm dünyadaki sektör temsilcileriyle ve yürüyüş severler ile bir araya gelmek amacıyla Avrupa’nın en eski ve en büyük turizm fuarı olan ITB Uluslararası Turizm Borsası geçtiğimiz yıl 110 bin ziyaretçiye ev sahipliği yapmıştı.

ITB Berlin Fuarı

Bu sene 48’nci kez kapılarını açan ITB Berlin Fuarı 5-9 Mart tarihleri arasında dünyanın en önemli turizm markalarını bir araya getiriyor. 160 bin m2’lik alanda 10 bin 86 firma ve 188 ülke standı ile 1966 yılından itibaren Avrupa’nın en eski ve en büyük turizm fuarı olarak anılmaktadır. ITB Uluslararası Turizm Borsası’nda Türkiye, bu yıl 3 bin 79 metrekarelik stantla tanıtılıyor.

HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT

Yorum Yok

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.