Almanya, Bodrum’u markajına aldı

Bu haber 20 Mart 2014 - 20:35 'de eklendi ve 486 kez görüntülendi.

almanyabodrum654156165Almanya’nın en büyük tur operatörlerinden biri olan FTI Group’a bağlı uluslararası acente ağı Meeting Point International’ın Türkiye ayağı Meeting Point IQ Turkeyyetkilileri, Bodrum Belediyesi ve Bodrum Yarımadası Tanıtma Vakfı Başkanı Mehmet Kocadon’u ziyaret ederek Bodrum Yarımadası’ndaki faaliyetlerini arttırmak amacıyla bir görüşme yaptı.

Haber Merkezi

Dünyanın en büyük tur operatörlerinden Alman TUI’nin ardından, geçtiğimiz hafta Çin’in en önemli seyahat acentesi Impremession China Travel Service yetkilileri Bodrum’u ziyaret etmişti. Bu ziyaretin ardından Almanya’nın en büyük dört tur operatöründen biri olan FTI Gruba bağlı – Meeting Point IQ Turkey yetkilileri de Bodrum Belediye Başkanı Mehmet Kocadon ile görüştü.

YadelOskan’a ait olan Türk acente IQ Travel ile ortaklık kuran Almanya’nın dev tur operatörlerinden biri olan FTI’ın iştiraki Meeting Point International (MPI), 2012 yılından beri bu işbirliğinden doğan Meeting Point IQ Turkey adıyla Türkiye’de büyümeyi sürdürüyor. Şirket, Türkiye’nin turizm bölgelerine getirdikleri turist sayısını arttırmayı hedefliyor.

Meeting Point IQ Turkey üst düzey yöneticileri, CEO’su Ahmet Pandır, Ege Bölge Direktörü Orhan Kangül ile Bölge Kontrat Müdürü Hakan Alim, Bodrum Belediye Başkanı Mehmet Kocadon ile bir toplantı yaparak bilgi alışverişinde bulundu. Yetkililer Bodrum Yarımadası’nı çok önemsediklerini ifade ederek, son yıllarda Bodrum turizminde olumlu yönde yaşanan gelişmeleri yakından takip ettiklerini ve şirket olarak Bodrum’da faaliyetlerini arttırmak istediklerini söylediler.

Ahmet Pandır, yaptığı açıklamada, “Meeting Point IQ olarak, başta Almanya olmak üzere birçok ülkeden tüm Türkiye’ye Turist getirmekteyiz. 2013 yılında toplamda 700 bin yabancı turisti ülkemizde sorunsuz bir şekilde konaklatmaktan büyük gurur duymaktayız. Türkiye’ye kırka yakın yabancı tur operatörlerinden yolcu getiren Meeting Point IQ, Almanya, Avusturya, Fransa, İsviçre, İskandinavya, İngiltere, Çek Cumhuriyeti, İtalya, Rusya, Slovakya gibi ülkelerden müşterileri bulunuyor. Meeting Point IQ’nun Alman ortağı olan FTI Group, Almanya’nın 4. büyük turizm firması ve tüketiciye ulaşabilmek için çok mecralı pazarlama kanalları kullanmaktadır. Bu mecralardan birisi ulusal yayın yapan ve Avrupa’nın en büyük Turizm TV satış kanalı olan Sonnenklar TV’dir. Sonnenklar TV sadece Türkiye’ye 100 bin yolcu üreten mecra olarak destinasyon balçova arçelik servisi tanıtımı için çok önemlidir.Meeting Point IQ, Ege’de her yıl ikiye katlayarak artan yolcu sayısını 2014 hedefi 200 bin yolcu şeklinde belirtmiştir. Bu belirlenen hedefte Bodrum bölgesinin payı ise 35 bin yolcudur, bu sayıya bölgedeki otel partnerlerimiz ve yerel yürütmenin desteği ile önümüzdeki yıllarda 100 bine çıkartmayı hedefliyoruz. Özellikle Almanların geçmişte olduğu gibi tekrar Bodrum’u tercih etmeleri için gerekli çalışmaları yapıyor olacak ve Bodrum’u Alman pazarında parlatıyor olacağız.Hem otel, hem destinasyon hem tur operatörleri için Bodrum sezonunu uzatmak ve ana sezonda farklı pazarlara oda sunabilmek, destinasyonun gelişiminde en önemli faktörlerden biridir. Buna ilaveten farklı tur seçenekleri ve organize bir takım aktiviteler Bodrum’un var olan değerini daha çok ortaya koyar” dedi.

HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT

Yorum Yok

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.